woensdag 17 oktober 2012

Thuis!!!!!

Sinds maandag is Mason weer thuis. Het was nog even heel spannend want maandag ochtend heeft hij flink gespuugt, was hij fors aangekomen en had veel slijm in zijn ontlasting. We zagen ons dus alweer langer in Leiden zitten. Maar de cardioloog kwam de echo maken en dat zag er goed uit dus mochten we gaan.
Weer een halve volksverhuizing van spullen. De eerste twee dagen ben ik alleen maar bezig geweest achter de medicatie aan te gaan want vlijkbaar is de medicatie die hij krijgt vrij zeldzaam. Na vele,vele, vele telefoontjes ben ik gister uiteindelijk maar naar Leiden gereden om daar de medicatie te bestellen.
De voeding gaat wat moeizaam, Mason spuugt nog best veel dus we zijn bezig daar een goede balans in te vinden.
Uberhaupt is balans vinden erg lastig. We zijn weer aan huis gebonden, moeten alles strikt plannen en onze weg en ritme weer vinden. Mason krijgt om 24.00 de laatste medicatie, om 6.00 de eerste. Tel daarbij op dat Joanne daartussen meestal ook nog 1 a 2xwakker wordt en je kunt je voorstellen hoe onze nachten eruit zien.
Zelf had ik gister naar de zkh gemoeten voor de uitslag maar ik werd gebelt dat die er nog niet was. Wordt dus nog vervolgt

4 opmerkingen:

  1. Fijn hoor dat hij weer thuis is, hopelijk vinden jullie allemaal weer snel een beetje je draai en kunnen jullie genieten van elkaar..ookal zal het vast heel erg druk zijn.
    Angelique hopelijk krijg je snel de uitslag.. dat wachten vreet ook aan je.. ik duim voor een zo positief mogelijke uitslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat Mason weer thuis is. Ondanks dat het best zoeken zal zijn naar een goed ritme,zijn jullie allemaal weer bij elkaar in jullie eigen huis en jullie thuis. Geniet er van en maar hopen dat Mason het thuis goed oppakt en verder gaat opknappen.
    lieve groeten van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat hij weer thuis is. Hopelijk kunnen jullie nu een hele poos thuis van elkaar genieten en blijft het goed gaan met Mason! Ik wens jullie veel sterkte en veel geluk! Ik weet dat jullie nog niet zorgeloos kunnen genieten, maar dit is wel een stap in de goede richting. Ik duim dat het goed blijft gaan en jullie over een poos het geweldige bericht krijgen dat Mason schoon is! het is jullie zo gegund!

    Wat een prachtig mannetje trouwens. Als ik zijn foto's zie dan breekt mijn moeder hart. Zo klein (net zo oud als mijn zoon) en dan al zo moeten knokken! Wat een kanjer en wat een respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie het allemaal redden?
    Hopelijk gaat het nu allemaal toch een beetje de goede kant op. Veel sterkte!
    Groet Petra Garrelds

    BeantwoordenVerwijderen