vrijdag 14 september 2012

Helaas veranderd er niets in de situatie van Mason. Hij blijft maar zuurstofbehoefte houden. Zijn bloedwaardes zijn prachtig dus het iscecht het virus wat hem parten speelt. Niks doen betekend dat hij misschien over zes weken nog zo is. Daarom is besloten maandag met een vijf daagse prednison kuur te starten. Dit is niet wenselijk omdat dat het afweer weer onderdrukt maar een andere oplossing is er helaas niet.
Ook over mijn situatie is vandaag meer duidelijk geworden. Bloedtesten hebben uitgewezen dat ik pfeiffer heb en in acute gevallen gaat dit dus gepaard met geelzucht. Ik voelde me inderdaad al weken doodmoe en algeheel niet lekker maar daar zocht ik natuurlijk niets achter. De enigste remedie is heel veel rust. Maandag gaat de internist nog een echo maken om te kijken hoe mijn lever er aan toe is

3 opmerkingen:

  1. Misschien een hele onterechte vraag .... wordt Mason wel ingeent tegen het mrs virus?????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat Mason een prednisonkuur moet, maarja als het helpt... het is kiezen uit 2 kwaden denk??
    Vervelend voor jou dat je pfeiffer hebt, hopelijk is je lever nog ok en geen verdere problemen, zal voor je wel heel moeilijk zijn om je rust tepakken maar probeer het wel tedoen anders hou je heel erg lang klachten...

    BeantwoordenVerwijderen