maandag 17 september 2012

Nog steeds is er niets veranderd bij Mason. Sterker nog, hij leek vandaag benauwder dan voorheen. Er is vandaag dan ook begonnen met de prednisonkuur. Tevens is er een antibiotica gestart die gebruikt word tegen schimmels in de longen. De artsen hopen snel resultaat te zien want vandaag kon hij zelfs met 2 liter zuurstof niet meer uit de voeten.
De overige bloedwaardes zijn wel keurig, zo mooi zelfs dat de kalium, magnesium en ciclosporine is stopgezet.
Laten we allemaal duimen dat de prednison zijn werk gaat doen en het manhetje nu eindelijk gaat opknappen en hij eindelijk weer naar huis kan.
Zelf moest ik vandaag naar de mdl arts. Dit was minder fijn dan gedacht. Hij vond het gezien mijn bloeduitslagen niet waarschijnlijk dat pfieffer de veroorzaker van mijn problemen is. De echo liet wel galstenen zien maar niets wat een blokkade zou opleveren.
Woensdag krijg ik een endoscopie en afhankelijk van wat ze daar tegenkomen direct een ingreep om galstenen te verwijderen. Helaas zou dat laatste betekenen dat ik opgenomen moet worden omdat de ingreep erg risicovo is en veel een alvleesklierontsteking als gevolg heeft. We beginnen ins langzaam aan af te vragen waar ons geluk is gebleven en wanneer we het pad daarna weer zullen vinden. Langzaam aan word obs gezin meer en meer verstoort

2 opmerkingen:

  1. Het is echt niet reeel meer he??? Wanneer stopt het nu eindelijk ??? Hopen dat de long problemen bij Mason snel onder controle zijn en dat jij heel snel weer op de been ben .....Langzaam aan wordt jullie gezinnetje idd meer en meer getroffen door ellende na ellende ....dit is niet eerlijk , en geloof me weet er alles van ....voor jou , Paul, Joanne en Mason een ongelooflijke dikke hug , maar vooral een hele grote lieve bescherm engel .... hou vol xx Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Paul en Angelique, wat ontzettend heftig weer om te lezen! Het zit echt niet mee. Je vraagt je af wat een mens aan kan. In jullie geval heel veel dat is gebleken! Maar de rek is er al goed uit.
    Lieve Angelique heel veel sterkte, dat stress jouw lichaam goed heeft ontregeled, dat is wel duidelijk. Ik hoop dat ze je gauw duidelijkheid geven, zodat je kan beginnen aan iets waardoor je opknapt. En rust.... tja dat zou niet gek zijn, maar dan moet dat ook kunnen!
    Lieve Paul, jij ook heel veel sterkte. Fijn dat ik je ff heb gezien op het familieweekend!
    Ik denk aan jullie, dikke knuffel Karin

    BeantwoordenVerwijderen