donderdag 30 augustus 2012

Mason is ontzettend verkouden en door het hoesten weer flink aan.het spugen. Morgen dus maar met knikkende knieen leiden bellen voor overleg. Verder lopen we tegen hinder aan van de leefregels. Samen naar de winkels betekend dat er een met Mason.buiten moet blijven en bij alles wat we willen doen en wat er om ons heen te doen is moeten we de agenda pakken en.beslissen wie gaat en wie thuis blijft. Ook voor Joanne is het niet altijd even leuk met regelmaat te moeten wachten.omdat haar broertje weer medicijnen nodig heeft of weer eens heeft gespuugt. We hebben Leiden achter de rug en het , al zeg ik zelf, goed doorstaan. Langzaam komen we weer in de normale wereld terecht maar dat betekend ook dat er weer ruimte is om te leven tussen.hoop en vrees. Maar met z'n vieren maken we er wat moois van!

2 opmerkingen:

  1. Ik geef je groot gelijk dat jullie zoveel mogelijk proberen te genieten! Jullie zijn al zo'n eind gekomen. Nog een lange weg te gaan, maar jullie komen er wel. Daar ben ik van overtuigd!!! Xxx en sterkte met alle obstakels die nog overwonnen gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me ook zo indenken dat het erg moeilijk is om de dingen nu toedien nu Mason thuis is.. heel mooi en fijn maar wel veel plannen en overal overnadenken... ach dat is over een tijdje ook heel normaal.
    Geniet van elkaar en alle dingen die weer kunnen.
    Hopelijk valt het overleg met Leiden mee....

    BeantwoordenVerwijderen