zondag 3 juni 2012

voor het eerst sinds woensdag uit bed.

8 opmerkingen:

  1. Het blijft een lekker hummeltje, dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jullie hem weer vast kunnen houden! Wat een lekker mannetje is het toch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda Dirkse3 juni 2012 om 19:25

    Vol bewondering volg ik jullie blog... Wat een zware tijd.. En zeker wat ook nog komen gaat.. Kippenvel.. Ik wil jullie weer heel veel sterkte en kracht wensen voor de komende tijd. Dikke knuffel Miranda dirkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van de momenten dat hij even uit bed kan, dikke knuffel en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je hem zo even op schoot kan nemen!!! Je ziet dat jullie kleine dappere kereltje het moeilijk heeft , maar de liefde van zijn ouders en familie geven hem ongelooflijk veel kracht !!! Hou vol , al kost het jullie zo ontzettend veel energie .....Kleine mason is het waard ..... XXXX van Omie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al eerder geprobeerd te reageren, maar toen ging het inderdaad niet.

    Wat een ontzettend heftige tijd. Wat oneerlijk dat zo'n klein mannetje zo hard moet vechten om beter te worden. Mijn zoon is bijna net zo oud als jullie zoon en als ik de foto's zie op deze blog wordt ik zo boos, verdrietig. Het enige wat ik dan kan doen is mijn zoon vasthouden en hem kussen en dankbaar zijn dat hij gezond is. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het is wat jullie allemaal mee moeten maken. Ik hoop zo dat alles goed gaat komen en hij met zo weinig mogelijk pijn deze heftige periode door komt.

    Liefs,
    Laila (zwangerschapspagina).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je hem weer even vast kan houden. Koester deze kleine momenten. Heel veel sterkte voor alles wat nog gaat komen! Liefs uit scheveningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onze kleinzoon Matthew ligt op dit moment in het lumc en heeft ook jmml.Hij is 1 juni 1 jaar geworden.
    Hij heeft 24 mei de transplantatie gehad. Nu is het dus spannend.
    Wij weten als geen ander wat een moeilijke tijd dit is! Misschien komen we elkaar nog wel tegen op de afdeling (ik ben vaste vervanger voor Matthew) Heel veel sterkte komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen