zaterdag 7 juli 2012

Dag -5 vervolg

Hadden we toch mooi te vroeg staan juichen en waren we even vergeten dat ons kind niet " gemiddeld" is. Vandaag was Mason wat suffig maar dat weten we aan de medicatie. Vanmiddag rond half drie vond ik hem duffer worden. Hij reageerde tam. Al snel vloog zijn hartslag weer naar extreem (230) en dit maal was hij ook heel kortademig en benauwd. Hij kreeg zuurstof maar dat leek hem niet te helpen. Hij kreeg het steeds zwaarder. Omdat je, als dag 1 goed gegaan is, op dag 2 eigenlijk geen reactie meer verwacht werd er gedacht dat het vocht hem weer in de problemen bracht. Bij ons gingen natuurlijk direct de alarmbelleb rinkelen omdat we dit verhaaltje eerder hebben gehoord en toen op de IC belanden. De arts besloot om toch maar ook de noodmedicatie bij ATG in te zetten maar dan zonder extra vocht, hij ging immers ook al bloed krijgen. Intussen liep de koorts flink op. Uiteindelijk is het dus allemaal wel een reactie op de ATG geweest want inmiddels is hij weer gestabiliseerd en zijn wij weer 10 jaar ouder in een dag.

3 opmerkingen:

  1. misschien zitten jullie hier helemaal niet op te wachten...maar ik wil nogmaals benadrukken dat jullie kleine man zoveel harten raakt,en iedereen die dit leest zal het met me eens zijn dat we ons elke dag moeten realiseren wat een geschenk het is als je kindjes het goed doen.hard voor jullie,met de zieke mason,maar hij maakt ons zo bewust van wat we hebben.en daar zijn we hem,en jullie die alles zo mooi beschrijven dankbaar voor.Alleen jammer dat jullie daar niets aan hebben....misschien later.sterkte lieve mensen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, toch nog even schrikken dus! zeker op de tweede dag wanneer niet echt meer een heftige reactie verwacht. Hoop dat het nu wat beter gaat en dat hij verder geen ernstige reacties meer krijgt.

    Liefs Seline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve ouders van Mason, Ik ben voor jullie een onbekende, maar werk samen met jullie (schoon-)moeder en oma van Mason, Marjo. Omdat ik geloof dat wanneer we met elkaar begaan zijn, we iets kunnen betekenen in energie stuur ik je via deze blog een klein berichtje vanuit mijn hart: heel veel opwaartse kracht gewenst en liefde met, voor en van jullie prachtige kleine mannetje!!! Monique Cremers

    BeantwoordenVerwijderen